ZPD sasniegumi
Izcili panākumi 11.klašu jaunajiem zinātniekiem Latvijas skolēnu 48. zinātniskās pētniecības valsts konferencē
No 29 mūsu ģimnāzijas ZPD konkursam iesūtītajiem darbiem apbalvoti 29 pētījumi, ko izstrādājis 31 skolēns :
- 1.vieta – 5 pētījumi
- 2.vieta – 13 pētījumi
- 3.vieta – 11 pētījumi
3. Speciālās balvas par pētījuma aktualitāti ieguva:
Rūdolfs Rekners – tiesības studēt RTU budžetā pēc gada;
Maija Čipāne – LR Izglītības un zinātnes ministrijas balva;
Adrians Gailītis- Statistikas pārvaldes balva;
Eva Strausa – LR Ekonomikas ministrijas balva
Maija Čipāne piedalās starptautiskā skolēnu ZPD konferencē
No 9. Līdz 14. septembrim Polijā, Katovicē, 12.c skolniece Maija Čipāne ar savu zinātniski pētniecisko darbu piedalījās The European Union Contest for Young Scientists 2024.
Maija saka: ''Šo pieredzi ļoti izbaudīju. Lai gan uzvaru iegūt neizdevās, noteikti novērtēju iegūto iespēju apskatīt jaunu pilsētu, satikt interesantus un daudzveidīgus skolēnus no dažādām valstīm un piedzīvot neaizmirstamu nedēļu Polijā. Nedēļas laikā apspriedu savu zinātniskās pētniecības darbu ar starptautisku žūriju, kas palīdzēja vēl vairāk attīstīt pētījumu un uzzināt par līdzīgu tematu attīstību citās valstīs. Ieguvu arī bagātīgu kultūras pieredzi, apmeklējot muzejus, planetāriju un kultūras pasākumus. Iesaku arī citiem piedalīties kā dalībniekiem šādās konferencēs, tomēr, ja šādas iespējas nav, EUCYS 2025 notiks Rīgā, un to noteikti vērts apskatīt arī kā apmeklētājam. Jauniešu zinātkāre, spēja rast inovācijas un centība uzlabot dzīvi cilvēkiem un pārējiem planētas iedzīvotājiem ir apbrīnas vērta.''
Valsts 47. skolēnu ZPD konferences rezultāti 2023.gada 31.martā
Vietas-Rīgas-pilsetā_2024.docx
Uz valsts konferenci tika izvirzīti 15 ZPD
1.vieta- 2 ZPD, 2.vieta-4 ZPD, 3.vieta- 2 darbi.
| Skolēns | Zinātnes joma | Vadītājs | Iegū-tā vieta | Klase |
1. | Evelina Brokere | psiholoģija | Ieva Gaile | 1. | 11.3 |
2. | Kristers Dervins | psiholoģija | Ieva Gaile | 1. | 11.1 |
3. | Daniela Gulbe | medicinas un veselības zinātnes | S.Lapiņa | 2. | 11.2 |
4. | Inese Elīna Līce | izglītības zinātnes | M.Driksna | 2. | 12.4 |
5. | Patrīcija Katrīna Grīnberga | kulturoloģija | Linda Ozoliņa | 2. | 11.5 |
6. | Emīls Skadiņš | inženierzināt-nes | A.Mihno | 2. | 11.1 |
7. | Marts Matīss Mende | kulturoloģija | I.Drēviņa, konsult.- I. Ratinīka | 3. | 11.1 |
8. | Nikola Kukle | psiholoģija | Ieva Gaile | 3. | 11.3 |
2021./2022.m.g.
Valsts ZPD laureāti
| Autors | Klase | Darba nosaukums | Zinātnes nozare | Darba vadītājs | Vieta Rīgas konf. | Vieta valsts konfer. |
1. | Ralfs Kārlis Liepiņlauskis | 11.2 | Bambuss kā alternatīva izejviela salīdzinājumā ar mazizmēra detaļu būvniecībā. | Inženier-zinātnes | A.Plēsuma | 2. | 1. |
2. | Georgijs Cibuļskis Mārtiņš Baškevics | 11.1 | Datora komponenšu ietekme uz datorā notiekošajiem procesiem | Tehnoloģijas (nformātika) | A. Kramēna-Juzova | 2. | 1. |
3. | Katrīna Benediktova | 11.3 | Sociālo mediju ietekme uz pusaudžu un jauniešu labizjūtu | Psiholoģija | Ieva Gaile | 2. | 1. |
4. | Beāte Gramala | 11.4 | Jauniešu akadēmisko sasniegumu saistība ar stresa līmeni, miega kvalitāti un kafijas lietošanas paradumiem | Psiholoģija | Ieva Gaile | 1. | 1. |
5. | Annija Elīza Stabiņa | 11.3 | Zirgu labturība | Lauks. un veter. zinātnes | V.Strazda | 2. | 1. |
6. | Danija Līva Kaune | 11.3 | Emocionālā vardarbība multiplikācijas filmās un tās ietekme uz sākumskolas vecumposma bērnu uztveri un uzvedību | Psiholoģija | Ieva Gaile | 1. | 2. |
7. | Sofija Keiča Katrīna Liepiņa | 11.5 | Grafiti kā tradicionālas prakses (tradīcijas) izpausme Āgenskalna Valsts ģimnāzijā. | Kulturoloģija | A.Puķe | 1. | 2. |
8. | Reinis Ciemiņš Oskars Majevskis | 11.1
11.6 | Kapitāldaļiņu opciju regulējuma ietekme uz jaunuzņēmu ekosistēmu Latvijā.
| Sociālās zinātnes (ekon.) | Ilona Geide, I.Ratinīka | 1. | 2. |
9. | Lelde Lazdāja | 11.3 | Emocionālā ēšana jauniešu vecumposmā un tās cēloņi
| Psiholoģija | Ieva Gaile | 2. | 2. |
10. | Artūrs Aparnieks | 11.2 | Plastmasas atkritumu apjoma novērtējums izskaloto aļģu sanesumos Baltijas jūras piekrastē | Dabaszinātnes ( biol) | V.Strazda | 2. | 2. |
11. | Madara Dzelve | 11.2 | Alergēno iesnu, sabiedrībā aktuāla alergēna ietekme uz jauniešu dzīves kvalitāti | Medicīnas un veselības zinātnes | V.Strazda | 1. | 3. |
12. | Karīna Griķe | 11.2 | Mācību literatūras satura uztveramība dabaszinātņu 10.klases mācību saturā | Izglītības zinātnes | A.Plēsuma | 2. | 3. |
13. | Mona Upeniece | 11.4 | Skolēna spēja realizēt ugunsdrošību regulējošos normatīvajos aktos definētos pienākumus ugunsdrošības jomā fiziskām personām, balstoties uz vidējās izglītības posmā apgūtajām kompetencēm | Izglītības zinātnes | A.Vanaga | 2. | 3. |
14. | Madara Bērziņa | 11.6 | Individuālās sejas maskas kā potenciālais mikroplastmasas drauds vidē | Dabaszinātnes (vides zinātne) | A. Kramēna-Juzova | 2. | 3. |
15. | Santa Luīze Stivriņa | 11.2 | Patoloģiski mugurkaula izliekumi pusaudžu vidū un to cēloņi | Medicīnas un ves. zin | S.Lapiņa | 2. | 3. |
16. | Anete Rebaine | 11.4 | Ģimenes jēdziens Satversmē un mūsdienu Latvijas likumdošanā un tā maiņas problēma. | Juridiskās zinātnes | I.Ratinīka | 2. | Labklājības ministrijas specbalva |
panākumi Rīgas reģiona ZPD konferencē
| Autors | Klase | Darba nosaukums | Zinātnes nozare | Darba vadītājs | Vieta Rīgas konferencē |
1. | Marta Rozenberga | 11.6 | Soda bardzība kā pilngadīgu personu vardarbīgu noziedzīgu nodarījumu prevencijas līdzeklis. | Juridiskās zinātnes | I.Ratinīka | 1. |
2. | Beāte Gramala | 11.4 | Jauniešu akadēmisko sasniegumu saistība ar stresa līmeni, miega kvalitāti un kafijas lietošanas paradumiem | Psiholoģija | Ieva Gaile | 1. |
3. | Danija Līva Kaune | 11.3 | Emocionālā vardarbība multiplikācijas filmās un tās ietekme uz sākumskolas vecumposma bērnu uztveri un uzvedību | Psiholoģija | Ieva Gaile | 1. |
4. | Madara Dzelve | 11.2 | Alergēno iesnu, sabiedrībā aktuāla alergēna ietekme uz jauniešu dzīves kvalitāti | Medicīnas un veselības zinātnes | V.Strazda | 1. |
5. | Helma Caune | 11.2 | Jauniešu mutes higiēnas paradumu ietekme uz zobu aplikumu | Medicīnas un veselības zinātnes | S.Lapiņa | 1. |
6. | Patrīcija Krieviņa | 11.4 | Sievietes sevis meklēšanas un atrašanas ceļa analīze Lauras Vinogradovas garstāstā “Upe” semiotikas aspektā | Latviešu literatūrzinātne | A.Vanaga | 1. |
7. | Sofija Keiča Katrīna Liepiņa | 11.5 | Grafiti kā tradicionālas prakses (tradīcijas) izpausme Āgenskalna Valsts ģimnāzijā. | Kulturoloģija | A.Puķe | 1. |
8. | Reinis Ciemiņš Oskars Majevskis | 11.1
11.6 | Kapitāldaļiņu opciju regulējuma ietekme uz jaunuzņēmu ekosistēmu Latvijā. | Sociālās zinātnes (ekon.) | Ilona Geide, Iveta Ratinīka | 1. |
9. | Linda Vasiļevska | 11.2 | Ketogēnās diētas lietošanas efektivitātes novērtējums | Medicīnas un veselības zinātnes | A. Kramēna-Juzova | 2. |
10. | Ralfs Kārlis Liepiņlauskis | 11.2 | Bambuss kā alternatīva izejviela salīdzinājumā ar mazizmēra detaļu būvniecībā. | Inženier-zinātnes | A.Plēsuma | 2. |
11. | Karīna Griķe | 11.2 | Mācību literatūras satura uztveramība dabaszinātņu 10.klases mācību saturā ''' | Izglītības zinātnes | A.Plēsuma | 2. |
12. | Mona Upeniece | 11.4 | Skolēna spēja realizēt ugunsdrošību regulējošos normatīvajos aktos definētos pienākumus ugunsdrošības jomā fiziskām personām, balstoties uz vidējās izglītības posmā apgūtajām kompetencēm | Izglītības zinātnes | A.Vanaga | 2. |
13. | Anete Rebaine | 11.4 | Ģimenes jēdziens Satversmē un mūsdienu Latvijas likumdošanā un tā maiņas problēma. | Juridiskās zinātnes | I.Ratinīka | 2. |
14. | Emīlija A. Melbārde Katrīna Mūrniece | 11.5
11.4 | Dažādu mūzikas žanru ietekme attālināto mācību laikā jauniešiem. | Mākslas zinātne | L.Gaiķe | 2. |
15. | Katrīna Zingule | 11.2 | Uzņēmumu mārketinga aktivitātes atbilstoši e-komercijai Covid-19 pandēmijas ierobežojumu laikā. | Sociālās zinātnes (ekon.) | Ilona Geide, I. Ratinīka | 2. |
16. | Georgijs Cibuļskis Mārtiņš Baškevics |
11.1 | Datora komponenšu ietekme uz datorā notiekošajiem procesiem | Tehnoloģijas (nformātika) | A. Kramēna-Juzova | 2. |
17. | Madara Balode | 11.1 | Patversmes suņu adoptētāju pievilcīgās un nepievilcīgās suņu īpašības, to veidošanās iemesli. | Socioloģija | Ieva Gaile | 2. |
18. | Katrīna Benediktova | 11.3 | Sociālo mediju ietekme uz pusaudžu un jauniešu labizjūtu | Psiholoģija | Ieva Gaile | 2. |
19. | Lelde Lazdāja | 11.3 | Emocionālā ēšana jauniešu vecumposmā un tās cēloņi | Psiholoģija | Ieva Gaile | 2. |
20. | Arturs Korņējevs | 11.6 | Latvijas Amatpersonu komunikācija | Socioloģija | Linda Ozoliņa | 2. |
21. | Madara Bērziņa | 11.6 | Individuālās sejas maskas kā potenciālais mikroplastmasas drauds vidē | Dabaszinātnes ( vides zinātne) | A. Kramēna-Juzova | 2. |
22. | Laura Čerpakovska | 11.3 | Antioksidanti tējās | Dabaszinātnes ( biol.) | V.Strazda | 2. |
23. | Enija Krauja | 11.3 | Sertralīna, allopurinola, varfarīna un doksiciklīna ekotoksikoloģiskā ietekme uz zaļaļģēm desmodesmus subspicatus un vēžveidīgajiem daphnia magna |
Dabaszinātnes ( biol.) | A. Kramēna-Juzova | 2. |
24. | Artūrs Aparnieks | 11.2 | Plastmasas atkritumu apjoma novērtējums izskaloto aļģu sanesumos Baltijas jūras piekrastē | Dabaszinātnes ( biol) | V.Strazda | 2. |
25. | Annija Elīza Stabiņa | 11.3 | Zirgu labturība | Laiksaimniecības un veterinārijas zinātnes | V.Strazda | 2. |
26. | Madara Liparte | 11.2 | Avenāju rūsas apkarošanas metode, lai samazinātu inficēto stādu ražas zudumus | Lauksaimniecības un veterinārijas zinātnes | V.Strazda | 2. |
27. | Santa Luīze Stivriņa | 11.2 | Patoloģiski mugurkaula izliekumi pusaudžu vidū un to cēloņi | Medicīnas un ves. zin | S.Lapiņa | 2. |
28. | Karlīne Elza Briede | 11.2 | Pundurbērza ģeneratīvās vairošanās sekmes Latvijā | Dabaszinātnes( biol.) | A. Kramēna-Juzova | 3. |
29. | Alise Vilkauša | 11.1 | Mītiskais Lindas Nemieras romānos “Kaķa lāsts”, “Septiņi”” un “Rīgas raganas”. | Latviešu literatūrzinātne | D.Pātaga | 3. |
30. | Konrāds Reznikovs | 11.4 | Atkarību veidi un to cēloņi, atbrīvošanās veidi jauniešu vecumposmā | Psiholoģija | Ieva Gaile | 3. |
31. | Maksims Rodins | 11.6 | Oglekļa un slāpekļa krāja priežu mežu nedzīvajā zemsegā Latvijā | Dabaszinātnes ( vides zina.) | Santa Miksone - Tukiša | 3. |
32. | Roberts JoņinsMārtiņš Pelcbergs | 11.1 | Rezonanse tiltos. | Dabaszin. ( fizika) | A.Mihno | 3. |
33. | Marta Vīgante | 11.3 | UZTURA IETEKME UZ GLIKĒMISKĀS KONTROLES RĀDĪTĀJIEM | Dabaszinātnes | V.Strazda | 3. |
34. | Marta Zvagule | 11.2 | Enerģijas dzērienu ietekme uz cilvēka organismuMedic. Un veselības zina. |
| S.Lapiņa | 3. |
35. | Aleksa Vēvere | 11.1 | Loss of Content by Watching a Film Adaptation Instead of Reading a Book | Angļu filoloģija | I.Harmsone | 3. |
36. | Liene Rozenberga | 11.5 | Āgenskalnā slēptie ebreji holokausta laikā | Kulturoloģija | A.Puķe | 3. |
37. | Rēzija Piliņa | 11.6 | Elektroniskās komercijas popularitātes pieaugšana Latvijā Covid-19 pandēmijas laikā. | Sociālās zinātnes (ekon.) | Linda Ozoliņa kons.S.Kazaka | 3. |
38. | Roberts Rantiņš | 11.1 | Puzles salikšanas iespējas | Matemātika | A.Gruzinskis | 3. |
39. | Ralfs Ulmanis | 11.4 | Spēļu izveide UE4 un UNITY | Tehnoloģijas (nformātika) | A. Kramēna-Juzova | 3. |
40. | Marta Melnalksne | 11.2 | Sociālās distancēšanās ietekme uz 15-18 gadīgu jauniešu emocionālo labizjūtu | Psiholoģija | Ieva Gaile | 3. |
41. | Marta Ernštreite | 11.6 | Audzināšanas stili ģimenē un pusaudžu savstarpējās saskarsmes modeļa mijiedarbība | Psiholoģija | Linda Ozoliņa | 3. |
42. | Sonora Logina | 11.3 | Elementsastāva izpēte ārstniecības kliņģerītes (Calendula officinalis) auga daļās | Dabaszinātnes ( ķīmija) | S. Skrinda | 3. |
43. | Aleksandra Šmeisa Patrīcija Nikola Spriņģe | 11.2
11.3 | Kalcija fosfātu/biopolimēru kompozītmateriāli kaulaudu reģenerācijai | Dabaszinātnes ( ķīmija) | S. Skrinda | 3. |
44. | Katrīna Tiltiņa | 11.3 | Gaisa piesārņojums no mehāniskajiem transporta līdzekļiem Rīgā | Dabaszinātnes ( vides zinātne) | Toms Krūmiņš | 3. |
45. | Eduards Sīlis | 11.4 | Svārstmigrācijas ietekme uz satiksmes intensitāti valsts autoceļa A1 posmā Baltezers-Saulkrasti | Dabaszinātnes | Toms Krūmiņš | 3. |
46.. | Undīne Šķiere | 11.1 | Veloceliņa Rīga - Jūrmala nozīme Rīgas un Pierīgas veloinfrastruktūrā | Dabaszinātnes | Toms Krūmiņš | 3. |
47. | Gustavs Strazdiņš | 11.2 | Globālās navigācijas satelītu sistēmas precizitāte | Dabaszinātnes | Toms Krūmiņš | 3. |
48. | Turlā Beāte Anna | 11.5 | Ādas veseluma nozīme un tetēvojumu ietekme uz to jauniešiem vecuma posmā no 15 līdz 19.gadiem. | Medicīnas un veselības zinātnes | S.Lapiņa | 3. |
2020./2021.m.g.
Valsts skolēnu ZPD laureāti
1. vietas- 4; 2. vietas- 9; 3. vietas- 6
| Skolēns/-skolniece | Zinātnes joma | Iegūtā vieta | ZPD vadītājs/-a |
1. | Marta Blankenfelde, 11.5 | Latv.literatūrzinātne | 1. | I.Ratinīka |
2. | Miķelis Jurģis Bērziņš,11.1 | Inženierzin. un tehnoloģijas | 1. RTU SPECBALVA | A.Upenieks |
3. | Marija Slaidiņa, 11.1 | Tieslietas | 1. | V.Sondore |
4. | Rēzija Elza Eizentāle, 11.5 | Latv.valodniecība | 1. | A.Vanaga |
5. | Klinta Roķe, 11.3 | Veselības zinātne | 2. | S.Lapiņa |
6 | Andrejs Mežinskis, 11.1 | Kulturoloģija | 2. | K.Zariņa |
7. | Annija Kuzma, 11.6 | Vēstures zinātne | 2. | J.Lankovska |
8. | Jegors Sņetkovs, 11.4 | Krievu literatūrzinātne | 2. | I.Ratinīka. konsultante- J.Strumpe |
9. | Madara Santa Plauča, 11.6 | Izglītības zinātnes | 2. | L.Plauča |
10. | Sonora Stašinska, 11.6 | Veselības zinātne | 2. | A.Kramēna |
11. | Evelīna Birste, Emīlija Janševica, 11.6 | Ekonomika | 2. | S.Kazaka |
12. | Elizabete Dreimane, 11.1 | Soc.un ekon. ģeogrāfija | 2. | I.Ratinīka |
13. | Kristaps Briedis, 11.2 | Soc.un ekon. ģeogrāfija | 2. | S.Miksone- Tukiša |
14. | Dita Grīslīte, 11.6 | Sociālās zinātnes | 3. | S.Kazaka |
15. | Laura Lesniece, Līva Krūmiņa, 11.4 | Ekonomika | 3. | S.Kazaka |
16. | Kristiāna Biezuma, Laura Melliņa, 11.4 | Tieslietas | 3. | I.Ratinīka |
17. | Līna Roderta, 11.6 | Sociālās zinātnes | 3. | I.Ratinīka |
18. | Ričards Gudelis, 11.3 | Veselības zinātne | 3. | S.Lapiņa |
19. | Elizabete Terēze Antāne, 11.4 | Ekonomika
| 3. LU SPECBALVA | S.Kazaka |
Rīgas reģiona ZPD 45. konferencē 2021. gada 5. martā | |||||
1. vietas- 8; 2. vietas-26; 3. vietas- 18 | |||||
Skolēns/-skolniece | Zinātnes joma | Iegūtie punkti | Iegūtā vieta | ZPD vadītājs/-a | |
1 | Katrīna Luīze Ašmane,11.6 | Tieslietas | 91 | 1 | I.Ratinīka |
2 | Līna Roderta,11.6 | Sociālās zinātnes | 91 | 1 | I.Ratinīka |
3 | Dita Grīslīte,11.6 | Sociālās zinātnes | 93 | 1 | S.Kazaka |
4 | Marija Slaidiņa,11.1 | Tieslietas | 91 | 1 | V.Sondore |
5 | Klinta Roķe,11.3 | Veselības zinātne | 91 | 1 | S.Lapiņa |
6 | Andrejs Mežinskis,11.1 | Kulturoloģija | 95 | 1 | K.Zariņa |
7 | Karlīna Vegere,12.2 | Bioloģija | 92 | 1 | V.Strazda |
8 | Rēzija Elza Eizentāle, 11.5 | Latv.valodniecība | 98 | 1 | A.Vanaga |
9 | Justīne Rūdule,11.5 | Latv.valodniecība | 89 | 2 | A.Vanaga |
10 | Rūta Ildze Tidriķe,11.6 | Izglītības zinātnes | 83 | 2 | Linda Ozoliņa |
11 | Karlīne Jance,11.4 | Ekonomika | 87 | 2 | S.Kazaka |
12 | Anete Mārtuža,11.5 | Kulturoloģija | 80 | 2 | A.Puķe |
13 | Zanda Zaļakmene, 11.5 | Kulturoloģija | 85 | 2 | A.Puķe |
14 | Annija Kuzma,11.6 | Vēstures zinātne | 84 | 2 | J.Lankovska |
15 | Kristiāna Biezuma, | Tieslietas | 82 | 2 | I.Ratinīka |
Laura Melliņa,11.4 | |||||
16 | Marta Kacēviča,11.5 | Politoloģija | 81 | 2 | I.Ratinīka |
17 | Elizabete Dreimane,11.1 | Soc. un ekonom. | 89 | 2 | I.Ratinīka |
ģeogrāfija | |||||
18 | Laura Lesniece, | Ekonomika | 87 | 2 | S.Kazaka |
Līva Krūmiņa,11.4 | |||||
19 | Jegors Sņetkovs,11.4 | Krievu literatūrzinātne | 85 | 2 | I.Ratinīka. kons. J.Strumpe |
20 | Marta Blankenfelde,11.5 | Latv.literatūrzinātne | 83 | 2 | I.Ratinīka |
21 | Kristaps Briedis,11.2 | Soc. un ekonom. Ģeogrāfija | 82 | 2 | S.Miksone- Tukiša |
22 | Madara Santa Plauča,11.6 | Izglītības zinātnes | 83 | 2 | L.Plauča |
23 | Ričards Gudelis,11.3 | Veselības zinātne | 83 | 2 | S.Lapiņa |
24 | Armīns Dambergs,11.3 | Kīmijas zinātne | 81 | 2 | S.Kreile |
25 | Kristaps Ratnieks,11.2 | Kīmijas zinātne | 81 | 2 | S.Kreile |
26 | Sonora Stašinska,11.6 | Veselības zinātne | 83 | 2 | A.Kramēna |
27 | Elizabete Norenberga,11.1 | Kulturoloģija | 89 | 2 | K.Zariņa |
28 | Marta Dreimane,11.4 | Kulturoloģija | 80 | 2 | K.Zariņa |
29 | Miķelis Jurģis Bērziņš,11.1 | Inženierzin. Un tehnoloģijas | 80 | 2 | A.Upenieks |
30 | Laura Lazdāne,11.1 | Fizika | 83 | 2 | A.Mihno |
31 | Evelīna Birste, | Ekonomika | 87 | 2 | S.Kazaka |
Emīlija Janševica,,11.6 | |||||
32 | Roberts Rimicāns,11.3 | Bioloģija | 80 | 2 | V.Strazda |
33 | Roze Krauze,11.4 | Bioloģija | 80 | 2 | A.Kramēna |
34 | Elizabete Terēze Antāne,11.4 | ekonomika | 88 | 2 | S.Kazaka |
35 | Betija Kukaine,11.2 | Kīmijas zinātne | 68 | 3 | S.Kreile |
36 | Evelita Lapsa,11.4 | Latv.literatūrzinātne | 63 | 3 | I.Ratinīka |
37 | Anete Medniece,11.5 | Latv.literatūrzinātne | 75 | 3 | I.Ratinīka |
38 | Ulla Grīnberga,11.5 | Izglītības zinātnes | 76 | 3 | I.Ratinīka |
39 | Nils Saušķins,11.3 | Veselības zinātne | 67 | 3 | S.Lapiņa |
40 | Rūdolfs Jānis Striks, | Inženierzinātnes | 69 | 3 | A.Mihno |
Toms Laganovskis,11.1 | |||||
41 | Toms Janušs,11.1 | Inženierzinātnes | 68 | 3 | A.Mihno |
42 | Mārtiņš Bričs,11.1 | Fizika | 74 | 3 | A.Mihno |
43 | Gustavs Tolmanis,11.1 | Fizika | 65 | 3 | A.Mihno |
44 | Reinis Arnolds Briņķis,11.2 | Vides zinātnes | 70 | 3 | V.Strazda |
45 | Lana Aleksejeva,11.2 | Psiholoģija | 68 | 3 | Ieva Gaile |
46 | Katrīna Timpare,11.3 | Psiholoģija | 73 | 3 | Ieva Gaile |
47 | Līva Ķirsone,11.2 | Psiholoģija | 66 | 3 | Ieva Gaile |
48 | Ralfs Klempners,11.4 | Ekonomika | 76 | 3 | S.Kazaka |
49 | Undīne Daņiļīna,11.2 | Bioloģija | 62 | 3 | V.Strazda |
50 | Šarlote Putirska,11.3 | Bioloģija | 70 | 3 | V.Strazda |
51 | Santa Zmuško, | Bioloģija | 79 | 3 | V.Strazda |
Valters Vēģelis,11.3 | |||||
52 | Una Štrausa,11.3 | Bioloģija | 71 | 3 | A.Kramēna |
2019./2020.m. g.
Ģimnāzijai pirmā vieta valstī ZPD izstrādē
Skolēnu 44. zinātniskās pētniecības darbu konferences rezultāti Rīgas reģionā un valstī
Valsts posmam šogad no visiem reģioniem izvirzīti 580 skolēnu 478 zinātniskās pētniecības darbi. Godalgoti 216 darbi un 266 skolēni. Mūsu ģimnāzija valsts konferencē piedalījās ar 21 ZPD, ko izstrādājuši 24 skolēni un vadījuši 15 pedagogi. Valstī apbalvojumus ieguvuši 14 ZPD, ko izstrādājuši 14 skolēni un vadījuši 11 pedagogi.
ĀVĢ rezultāti ZPD konkursā | 1.vieta | 2. vieta | 3.vieta |
Rīgas reģions | 8 | 13 | 6 |
Valsts konference | 2 | 5 | 7 |
Valsts lasījumu specbalva ( LU) | Marijai Kairānei- ķīmijas zinātnē |
Valsts skolēnu 44. zinātniskās pētniecības darbu konferences laureāti
| ZPD autors | Zinātnes joma | Darba vadītājs | Iegūtā vieta |
1. | Matīss Šalms, 11.2 | veselības zinātnes un medicīna | Silvija Kreile | 1. |
2. | Laura Jirgensone, 11.3 | psiholoģija | Ieva Gaile | 1. |
3. | Marija Kairāne, 11.2 | ķīmija | Silvija Kreile | 2. |
4. | Ance Renāte Pundure, 11.5 | latviešu valodniecība | Anita Vanaga | 2. |
5. | Edīte Gaigala, 11.2 | veselības zinātnes un medicīna | Sandra Lapiņa | 2. |
6. | Aiga Andra Dručka, 11.3 | veselības zinātnes un medicīna | Agnese Kramēna | 2. |
7. | Kristiāna Anna Melberga, 11.6 | ekonomika un izņēmējdarbība | Santa Kazaka | 2. |
8. | Paula Elizabete Garā, 11.5 | angļu filoloģija | Ilze Kruglauža | 3. |
9. | Miks Bļodnieks, 11.1 | fizika | Aigars Mihno | 3. |
10. | Laura Ozola, 11.2 | veselības zinātnes un medicīna | Vaira Strazda | 3. |
11. | Matīss Villa, 11.6 | ekonomika un izņēmējdarbība | Santa Kazaka | 3. |
12. | Elīza Šneidere, 11.4 | ekonomika un izņēmējdarbība | Santa Kazaka | 3. |
13. | Anete Krūkle, 11.1 | izglītības zinātnes | Valentīna Andersone | 3. |
14. | Līva Vaivade, 11.6 | izglītības zinātnes | Iveta Ratinīka | 3. |
2018./2019.m.g.
11.klašu skolēnu rezultāti valsts 43. skolēnu ZPD konferencē 2019. gada 12. aprīlī
apbalvoti 13 darbi, 17 skolēni
| Skolēns | Zinātnes nozare | Vadītājs | Iegūtie punkti | Iegūtā vieta |
1. | Toms Ekmanis, 11.3 | Dabaszinātnes (bioloģija) | V.Strazda | 109 | 1. Kandidāts statptaut. konkursam |
2. | Anna Jansone,11.3 | Humanitārās zin. (latviešu literatūrzinātne) | V.Sondore | 114 | 1. LU specbalva humanit. zinātnēs |
3. | Georgs Alberts Pimanovs,11.4 | Humanitārās zin. (latviešu literatūrzinātne) | A.Vanaga | 117 | 1. |
4. | Klaudija Lisovska, Kristiāns Feldmanis, 11.4 | Humanitārās zin. (latviešu literatūrzinātne) | A.Vanaga | 114 | 1. |
5. | Tīna Karlīne Kivliņa,11.5 | Humanitārās zin. (latviešu literatūrzinātne) | I.Ratinīka | 106 | 2. |
6. | Klaudija Aišpure,11.2 | Dabaszinātnes (ķīmija) | S.Veldze | 105 | 2. |
7. | Emīls Žubulis,11.4 | Medicīna un vesel. zinātnes | M.Eglīte | 111 | 2. |
8. | Anete Bukane, Anna Ramane, 11.6 | Sociālās zin. (psiholoģija) | Linda Ozoliņa | 106 | 2. |
9. | Airita Skaldere, 11.3 | Dabaszinātnes (ķīmija) | S.Veldze | 100 | 3. |
10. | Edvards Baranovs, Mārtiņš Jaunzems, 11.1 | Inženierzinātnes un tehnoloģijas | S.Zembkovskis | 102 | 3. |
11. | Krišjānis Noviks,11.1 | Inženierzinātnes un tehnoloģijas | A.Upenieks | 100 | 3. |
12. | Matīss Kataņenko,11.4 | Ekonomika un uzņēmējdarbība | S.Kazaka | 102 | 3. |
13. | Annija Punte, Anna Rutmane, 11.2 | Medicīna un vesel. zinātnes | S.Lapiņa | 105 | 3. |
2017./2018. m. g.
| Rīgas reģiona konference | Valsts konference | Darba zinātniskais vadītājs | ||
Skolēns | Zinātnes joma | Vieta | Vieta |
| |
1. | Kirils Ēcis, 11.5 | Latviešu literatūrzinātne | 1. | 1. | Iveta Ratinīka |
2. | Marta Zobena, 11.2 | Politoloģija | 1. | 2. | Iveta Ratinīka |
3. | Linda Vismane,11.5 Marta Sudrabiņa,11.5 | Latviešu literatūrzinātne | 3. | 3. | Dace Simsone |
4. | Jānis Hūns,11.1 Kristers Melnis,11.1 | Fizika | - | 3. | Ansis Ēcis |
5. | Marta Krūmiņa,12.1 | Socioloģija | 1. | - | Santa Kazaka |
6. | Anna Annija Bulzga,11.6 Selīna Stepsone,11.6 | Ekonomika | 3. | - | Santa Kazaka |
7. | Alīna Platpīre,11.2 | Psiholoģija | 3. | - | Ieva Gaile |
8. | Elmārs Toms Mauerzaks,11.1 | Mākslas zinātne | 2. | - | Agnese Puķe |
9. | Annija Krūmiņa,11.5 Jana Ulrika Māliņa,11.5 | Kulturoloģija | 3. | - | Dace Simsone |
Rīgas reģiona zinātniskās pētniecības konferencē uzstājās 39 darbu autori, no kuriem uz valsts ZPD konferenci izvirzīts ģimnāzijas skolēnu 31 pētījums. Vērtēšanā visaugstākos punktus ( maksimāli 100 punkti) ieguvuši:
Elmārs Toms Mauerzaks, 11.1 kl. ( mākslas zinātne) - 99 punkti
Kirils Ēcis,11.5 kl. ( latviešu literatūrzinātne)-95 punkti
Marta Zobena, 11.2 kl. ( politoloģija) -89 punkti.
LU reģionālajā ZPD konkursā vērtēšanas komisija apbalvoja 3 labākos katras zinātnes jomas pētījumus. Āgenskalna Valsts ģimnāzijas 8 pētījumi ieguvuši 1.-3. pakāpi:
Kirils Ēcis ,11.5- 1.pakāpe ( latviešu literatūrzinātne)
Marta Zobena, 11.2 .- 1.pakāpe ( politoloģija)
Marta Krūmiņa,12.1 – 1.pakāpe ( socioloģija)
Elmārs Toms Mauerzaks,11.1 - 2. pakāpe ( mākslas zinātne)
Anna Annija Bulzga, Selīna Stepsone,11.6- 3.pakāpe ( ekonomika)
Linda Vismane, Marta Sudrabiņa,11.5- 3.pakāpe ( latviešu literatūrzinātne)
Annija Krūmiņa, Jana Ulrika Māliņa,11.5- 3.pakāpe ( kulturoloģija)
Alīna Platpīre, 11.2- 3.pakāpe ( psiholoģija)
2016./ 2017.m.g.
Latvijas 41. skolēnu zinātniskās konferences laureāti 2017. gada martā
2017.g. Labi sasniegumi Rīgas reģiona skolēnu ikgadējā ZPD konkursā
24. martā noslēdzās Rīgas reģiona skolēnu ZPD konkurss, kurā ar 64 darbiem piedalījās mūsu ģimnāzijas 11. klašu audzēkņi, kuri, tāpat kā viņu ZPD vadītāji, zinātniskajā pētniecībā ieguldījuši daudz intelektuālā darba un radošuma. Pamatojoties uz Rīgas reģiona ZPD izvērtēšanas komisiju slēdzienu, uz valsts konkursu tiek sūtīti 30 darbi jeb 46,9 % no reģiona konkursam iesniegtajiem pētījumiem, kas izstrādāti 18 zinātnes jomās.
Valsts konkursam iesniegtos ZPD izstrādājuši 35 mūsu ģimnāzijas 11. klašu skolēni un vadījuši 12 ģimnāzijas pedagogi.
2015./2016 m.g.
No 2016. gada 22.-24. aprīlim notika Latvijas skolēnu 40. skolēnu zinātniskā konference, kas ir 40. jubilejas konference skolēnu zinātniskajai kustībai Latvijā. Tādēļ konferences atklāšanā tika īpaši godināti skolotāji, kuriem šajos gados bijuši augsti valsts rezultāti skolēnu zinātnē. IZM Pateicības rakstu izglītības ministrs K. Šadurskis pasniedza arī ĀVĢ skolotājām Laurai Fjodorovai, Ivetai Ratinīkai un Anitai Vanagai.
Ģmnāzijai valsts konferencē šogad ir augsti rezultāti: saņemti 13 apbalvojumi un 1 VISC Pateicība par zinātniski un estētiski nevainojamu fizikas stenda referāta noformējumu (autori- 11.1 klases skolēni Ansis Bernards un Jānis Tone, darba vadītājs- Jānis Krūmiņš).
Daudzinām valsts laureātus un viņu skolotājus! Pateicība visiem ģimnāzijas 11. klašu 34 darbu autoriem un vadītājiem, kuru pētījumi pēc Rīgas pilsētas ZPD vērtēšanas komisiju lēmuma tika iesniegti valsts konkursam!
Skolēns | Zinātnes joma | ZPD vadītājs | Vieta Latvjijā | Piezīmes | |
1 | Kristīne Beļūne, Laura Anna Grizāne, 11.2 | vides zinātne | L.Fjodorova | I | Uzstājās plenārsēdē 24.IV |
2 | Sabīne Asere , Elīna Krūze,11.1 | politoloģija | I.Ratinīka | I | Uzstājās plenārsēdē 24.IV |
3 | Lelde Jegorova, Marta Rimaševska, 11.2 | psiholoģija | Ieva Gaile | I | |
4 | Annija Grīva, 11.4 | psiholoģija | Ieva Gaile | II | |
5 | Marta Daugavvanaga, 11.2 | pedagoģija | Ieva Gaile | II | |
6 | Reinis Bagāts, 11.1 | kulturoloģija | I. Ratinīka | II | |
7 | Reinis Krastiņš, 11.5 | mākslas zinātne | I. Ratinīka | II | |
8 | Krišs Jānis Kairis, 11.5 | latviešu valodniecība | A.Vanaga | II | |
9 | Katalīna Bernāne, 11.5 | latviešu literatūrzin. un vēsture | A.Vanaga | III | |
10 | Emija Emīlija Grigorjeva,11.5 | latviešu literatūrzin. un vēsture | A.Vanaga | III | |
11 | Valters Artūrs Mičulis, 11.1 | fizika | J.Krūmiņš | III | |
12 | Ansis Bernards, Jānis Tone, 11.1 | fizika | J.Krūmiņš | III | Īpaša VISC Pateicība par fizikas stenda referāta noformējumu |
13 | Vitolds Škutāns, 11.4 | informātika | S.Zembkovskis | III | Uzstājās plenārsēdē 24.IV |
Sasniegumi Valsts ģimnāziju skolēnu zinātniski pētniecisko darbu konferencē 2016.
Āgenskalna Valsts ģimnāzijas skolēniem augsti sasniegumi Valsts ģimnāziju skolēnu zinātniski pētniecisko darbu konferencē, kas 2016. gada 18.aprīlī norisinājās Draudzīgā aicinājuma Cēsu Valsts ģimnāzijā un kas šogad notiek Valsts ģimnāziju 20 gadu pastāvēšanas zīmē.
Āgenskalna Valsts ģimnāzijas skolēnu rezultāti Valsts ģimnāziju konferencē Draudzīgā aicinājuma Cēsu Valsts ģimnāzijā 2016. gada 18.aprīlī (uzstājās 18 autori ar 16 darbiem)
Rezumējums: 1.vieta- 7 darbiem , 8 skolēniem;
2.vieta – 3 darbiem, 4 skolēniem;
3. vieta – 6 darbiem, 6 skolēniem
| Skolēns | Klase | Zinātnes joma | ZPD vadītājs | Vieta |
1. | Norberts Naglis, Gustavs Nelsons | 11.1 | inženierzinātnes | J.Krūmiņš, J.Avotiņš | I |
2. | Karīna Meta Skurule | 11.1 | inženierzinātnes | A. Ēcis | I |
3. | Sigita Gavare | 11.1 | fizika | J.Krūmiņš | I |
4. | Sintija Zalumska | 11.4 | psiholoģija | Ieva Gaile | I |
5. | Jurģis Ādams Briedis | 11.4 | ķīmija | I.Gorkina | I |
6. | Arta Lipora | 11.5 | latviešu valodniecība | A.Vanaga | I |
7. | Santa Šurma | 11.2 | vides zinātne | L.Fjodorova | I |
8. | Liene Dzilna | 11.3 | bioloģija | V.Strazda | II |
9. | Edgars Poga | 11.5 | politoloģija | I.Ratinīka | II |
10. | Fricis Roderts, Kārlis Zariņš | 11.1 | socioloģija | S.Kazaka | II |
11. | Tomass Vite | 11.3 | ķīmija | L.Fjodorova | III |
12. | Elīna Brahmane | 11.3 | vides zinātne | L.Fjodorova | III |
13. | Linda Zandere | 12.5 | Zemes zinātnes | S.Miksone- Tukiša | III |
14. | Emīlija Vimba | 11.5 | vēsture un kultūrvēsturiskais mantojums | A.Nudiens | III |
15. | Lolita Luīze Rozīte | 11.6 | inženierzinātnes | S.Zembkovskis | III |
16. | Ralfs Fogels | 11.2 | ekonomika | S.Kazaka | III |
Sasniegumi gada Rīgas ZPD konkursā 2016.
23. martā ar augstiem rezultātiem noslēgusies Rīgas 40. skolēnu ZPD konference. Rīgas pilsētā tajā piedalījās 54 skolas, kas vērtēšanas komisijām iesniedza 382 darbus. ĀVĢ iesniedza 58 ZPD, prezentēt savu pētījumu tika uzaicināti 52 mūsu ģimnāzijas darbu autori.
Rīgas konkursā apbalvoti 58 mūsu ģimnāzijas 11. klašu skolēni, kuri izstrādājuši 46 darbus, ko vadījuši 11 pedagogi : 1. vieta-10 darbiem, 2. vieta-12 darbiem, 3. vieta-11 darbiem, Atzinība -13 darbiem.
34 ģimnāzijas 11. klašu skolēnu ZPD iesniegti valsts vērtēšanas komisijai, un to autori gatavojas valsts ZPD konkursam, kas notiks 2016. gada 22., 23. un 24.aprīlī.
...ĀVĢ sasniegumi 2016. gada Rīgas ZPD konkursā...
ĀVĢ pirmā vieta valstī jau otro gadu pēc kārtas !
2014./2015.m.g.
Latvijas skolēnu 39. zinātniskajā konferencē ģimnāzijas 11. klašu skolēni sasnieguši augstus rezultātus, iegūstot 5- 1.vietas, 3 - 2.vietas, 1 - 3.vietu.
Godinām īpaši Ņikitu Sergejevu ( 11.2 kl.), kurš piedalīsies Eiropas jauno zinātnieku konferencē ķīmijas zinātnē, kā arī viņa darba vadītājas Lauru Fjodorovu un Ēriku Bizdēnu!
| Skolēns | Vieta | Zinātnes joma | Pedagogs | Piezīmes |
1. | Ņikita Sergejevs | 1.vieta | ķīmija | L.Fjodorova, Ē.Bizdēna | Uzstājās 26.IV kā savas sekcijas pārstāvis plenārsēdē |
2. | Luīze Anna Lejniece | 1.vieta | kulturoloģija | D. Simsone | Uzstājās 26.IV kā savas sekcijas pārstāve plenārsēdē |
3. | Raimonds Ķirķis | 1.vieta | latviešu literatūrzinātne | I.Ratinīka |
|
4. | Marta Meļņika | 1.vieta | ekonomika | S.Kazaka | Uzstājās 26.IV kā savas sekcijas pārstāve plenārsēdē |
5. | Elīna Freimane Sendija Ezerkalne | 1.vieta | politoloģija | I.Ratinīka | Uzstājās 26.IV kā savas sekcijas pārstāvesplenārsēdē |
6. | Verners Kalniņš | 2.vieta | latviešu literatūrzinātne | I.Ratinīka |
|
7. | Rainers Mūrnieks | 2.vieta | pedagoģija | Ieva Gaile |
|
8. | Guna Pētersone | 2.vieta | mākslas zinātne | A. Puķe |
|
9. | Jānis Dāvis Osipovs | 3.vieta | ķīmija | L.Fjodorova, Ē.Bizdēna |
|
10. | Kristaps Māris Greitāns | - | inženierzinātnes | J.Krūmiņš | Pateicība par zinātniski un estētiski augstvērtīgu stenda referāta noformējumu |
Āgenskalna Valsts ģimnāzijas skolēnu Valsts ģimnāziju zinātniski pētniecisko darbu konferences rezultāti 2015.gada 17.aprīlī Cēsīs.
| Skolēni | Darba nosaukums | Sekcija | Darba vadītājs | Iegūtā vieta |
1. | Anete Jana Mateisāne | Differences between American English and British English in Written Form | Cittautu (angļu) valodniecība un literatūrzinātne | Mārtiņš Driksna | 2.vieta |
2. | Katrīna Maslova,11,1 | Iespiedplašu izgatavošana un projektēšana | inženierzinātnes | J.Krūmiņš, konsult.- M.Meļķis, RTU | 1.vieta |
3. | Linda Tiltiņa,11.1 | Lodes grūšanas izdevīgākais paņēmiens | fizika | Jānis Krūmiņš | 1.vieta |
4. | Karine Rutlauka, 12.3 | Rotējoša sportista inerces moments | fizika | Aigars Mihno | Atzinība |
5. | Berta Pulmane, 11.3 | Personvārda un personības mijiedarbība tās attīstības un veidošanās procesā | psiholoģija | Ieva Gaile | 3.vieta |
6. | Paula Sirmā, 11.3 | Improvizācijas teātris kā personības kreativitātes veicinātājs | psiholoģija | Ieva Gaile | 1./2.vieta |
7. | Jana Moisja,11.4 | Placebo efekta fenomens un tā izmantošanas iespējas ārstniecībā | psiholoģija | Ieva Gaile | Atzinība |
8. | Alise Suškeviča, 11.5 Madara Tomihina,11.5 | Muzejpedagoģiskās metodes izmantojums mācību procesā. | pedagoģija | Valentīna Andersone, Iveta Ratinīka | 2.vieta |
9. | Krista Otmane,11.2 | Agrīno acāliju šķirņu salīdzināšana Latvijas Universitātes Botāniskajā dārzā | bioloģija | Vaira Strazda | Atzinība |
10. | Katrīna Vektere, 11.2 | Suņu uzvedības problēmas un to korekcija | bioloģija | Vaira Strazda | 2.vieta |
11. | Rihards Krupinskis, 11.4, Nauris Muskats, 11.4kl. | Ieguvumi un zaudējumi pašnodarbinātā statusā | socioloģija | Santa Kazaka | 1.vieta |
12. | Agnese Anta Liepiņa,11.3 | Degšanas ietekme uz mežu atjaunošanos | Vides zinātne | Laura Fjodorova | 1.vieta |
13. | Signe Podniece, Laura Ivanova,11.3 | Zirgkopības ietekme uz dabu jāšanas sporta centrā „ Kleisti” | Vides zinātne | Laura Fjodorova | 2.vieta |
14. | Agnese Liepiņa, 11.1 | Kultūrzīmes Jāņa Joņeva grāmatā „ Jelgava 94” | Latviešu literatūrzinātne un vēsture | Agnese Puķe | 1.vieta |
15. | Lauma Freimane, Vladislava Timčenko | Sabiedrības informētība par otrā tipa cukura diabētu | Veselības zinātne | Santa Kazaka | Atzinība |
Bilance: 6-1.vietas,4-2.vietas,1-3.vieta, 4 Atzinības
Iepriekšējo gadu sasniegumi:
2014 Valsts ģimnāziju konference
2013 Valsts ģimnāziju konference